FAQ
Vila se otevřela a zahájila zkušební provoz a to kromě spousty kafíček znamená i množící se otázky na to, jak to u nás funguje. Ty nejčastější si odkládáme sem, abyste odpovědi měli vždy po ruce. 💫
Pokud sedíte u stolu, rádi vás u něj také obsloužíme. Zóna na trávníku je bez obsluhy, takže si prosím objednejte na baru. Kromě snídaní si na trávník můžete odnést vše.
Přijímáme karty i hotovost. Preferujeme karty.
Připojení na wifi ve Vile neposkytujeme.
Aktuálně rezervace nepřijímáme ani uvnitř v kavárně ani na zahradě. K oslavě nebo eventu je možné pronajmout Vilu nebo Zahradu 65 mimo provozní dny kavárny. Informace a kontaktní formulář najdete zde. Vše s vámi poté vyřídíme osobně.
Jsme rádi, že se u nás cítí děti dobře, chceme ale, aby se u nás cítili dobře i ostatní, respektujte tedy prosím své okolí. Kavárna má spoustu dobrot pro děti, vlastní jídlo k nám prosím nenoste. Rádi vám půjčíme ke stolu dětskou židličku, ve Vile je také rodinná toaleta, kde je vše potřebné pro malé i větší děti.
Kočárky prosím nechte zaparkované venku na místě k tomu určeném, pokud je to nezbytně nutné zaparkujte jej vedle svého stolu na zpevněné ploše. Kočárky nesmí na trávník ani do vnitřních prostor kavárny.
Psi k nám samozřejmě mohou, celou dobu návštěvy musí být na vodítku.
Chceme, aby posezení na trávě bylo komfortní jak pro vás, tak pro obsluhu, využívejte proto pouze náš inventář - lehátka a kulaté podložky. Vlastní deky prosím nepoužívejte.