FAQ

Vila se otevřela a zahájila zkušební provoz a to kromě spousty kafíček znamená i množící se otázky na to, jak to u nás funguje. Ty nejčastější si odkládáme sem, abyste odpovědi měli vždy po ruce. 💫

Objednávky

Pokud sedíte u stolu, rádi vás u něj také obsloužíme. Zóna na trávníku je bez obsluhy, takže si prosím objednejte na baru. Kromě snídaní si na trávník můžete odnést vše.

Karty

Přijímáme karty i hotovost. Preferujeme karty.

Wifi

Připojení na wifi ve Vile neposkytujeme.

Rezervace & pronájmy

Aktuálně rezervace nepřijímáme ani uvnitř v kavárně ani na zahradě. K oslavě nebo eventu je možné pronajmout Vilu nebo Zahradu 65 mimo provozní dny kavárny. Informace a kontaktní formulář najdete zde. Vše s vámi poté vyřídíme osobně.

Děti

Jsme rádi, že se u nás cítí děti dobře, chceme ale, aby se u nás cítili dobře i ostatní, respektujte tedy prosím své okolí. Kavárna má spoustu dobrot pro děti, vlastní jídlo k nám prosím nenoste. Rádi vám půjčíme ke stolu dětskou židličku, ve Vile je také rodinná toaleta, kde je vše potřebné pro malé i větší děti.

Kočárky

Kočárky prosím nechte zaparkované venku na místě k tomu určeném, pokud je to nezbytně nutné zaparkujte jej vedle svého stolu na zpevněné ploše. Kočárky nesmí na trávník ani do vnitřních prostor kavárny.

Pejsci

Psi k nám samozřejmě mohou, celou dobu návštěvy musí být na vodítku.

Deky na trávě

Chceme, aby posezení na trávě bylo komfortní jak pro vás, tak pro obsluhu, využívejte proto pouze náš inventář - lehátka a kulaté podložky. Vlastní deky prosím nepoužívejte.